De ce sa deschidem un magazin online in 2021?

Fie ca esti deja in bransa persoanelor juridice ce deja detin un magazin de comert in magazine fizice, fie ca esti la inceput de drum si vrei sa ai propria afacere, e bine sa stii ca in ceea ce priveste aceasta bransa, lucrurile se schimba de la an la an. Crearea unui magazin online nu include mari costuri precum chirii sau plata personalului pentru ca te poti ocupa singur pentru inceput de tot. Un magazin online ofera libertate atat vanzatorului cat si cumparatorului, ofera comoditatea ce a comanda produsul dorit cu un singur click.

Direct legat de punctul anterior, acest fapt iti permite sa vinzi produsele oriunde in lume. Cumparatorii nu vor avea nevoia explicita de a calatori in cazul in care te afli departe de ei, pentru a vedea ceea ce produse sau servicii oferiti.

In plus, acest lucru elimina toate tipurile de bariere geografice si lingvistice avand optiunea de a traduce continutul site-ului tau. Comertul electronic tradus in diverse limbi le va permite sa cumpere din tari diferite, nu doar din Romania.

Ei pot cumpara in orice moment si aici nu vorbim doar despre zile speciale, ar fi Black Friday sau in timpul reducerilor din ianuarie, de exemplu. Ne referim, in special, la faptul ca magazinul online va fi deschis oricarui client 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Nu conteaza cand au nevoie pentru a achizitiona produsele tale, sau in cazul in care acestea sunt in alta parte in lume, cu un fus orar diferit.

 Magazinele fizice au devenit oarecum incomode nu doar prin faptul ca poate nu avem timp sa mergem la magazinul respectiv la o anumita ora ci si datorita faptului ca intr-un magazin fizic, uneori angajatii sunt agasanti, stand dupa fiecare potential cumparator si intreband constant daca vrea sa cumpere ceva… aceste intrebari puse des, devin agasante, speriind clientul.

Comertul electronic permite, de exemplu, sa stii cand ai lasat achizitia la jumatate si chiar sa iti aminteasca ca l-ai bagat la oferta, trimitand un e-mail. Acest lucru poate ajuta, de asemenea, sa iti imbunatateasca experienta de cumparaturi pentru o alta ocazie: scurtarea pasilor pana la finalizarea comenzii sau oferirea produselor cumparatorului cu caracteristici similare.

Punctul de mai sus este direct legat de cel al loialitatii cumparatorilor. Cunoscand deja clientul, poti sa-l pastrezi prin oferirea de reduceri exclusive sau campanii care vizeaza nevoile lui.

Acest lucru va avea un impact pozitiv asupra afacerii, deoarece statisticile recente vorbesc despre faptul ca unii consumatori se intorc in magazinul online preferat si datorita vanzatorului ce le-a oferit in urma cu o comanda, anumite beneficii.. Prin urmare, acum mai mult decat oricand, este esential sa oferim o experienta bunade utilizare atunci cand vine vorba de pastrarea unui client.

Tot ceea ce se vede mai sus se concentreaza pe un singur lucru: posibilitatea de a creste vanzarile. La urma urmei, afacerea ta se bazeaza pe tine fiind capabil de a vinde mai mult, si, prin urmare, asta e ceea ce se indreapta spre succes! Tocmai din aceasta cauza pentru a scapa de orice stres si probleme este recomandat sa colaborati cu o agentie de digital marketing care stie cum sa va construiasca magazinul online la cheie.

Articolul Anterior

Ce este un articol SEO, cu ce se diferenţiază de un articol obişnuit şi ce rezultate aduce pentru companii?

Articolul Urmator

Două salate care au revoluționat bucătăria mediteraneană

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *