Stii deja ca daca folosesti cuvintele potrivite vei avea si campanii Google Ads cu multiple conversii, adica campanii cu succes. Dar pe ce trebuie sa te bazezi atunci cand alegi sa adaugi diverse cuvinte sau campanii cu obiective diferite?
atunci cand creeaza campanii, o agentie Google Ads se bazeaza pe faptul ca:
- Peste 50% din utilizatori nu fac diferenta intre anunturile platite si cele organice;
- Un anunt care este pe prima pozitie are un CTR de aproximativ 7%;
- Sunt zilnic cautari pe internet de diverse produse si servicii;
- Zilnic se schimba cuvintele cautate dar care aduc acelasi rezultate;
- Pot realiza reclame pentru potentialii clienti care au fost candva pe site etc.
Campaniile Google Ads sunt necesare intr-o piata concurentiala dinamica, deoarece SEO nu prea te ajuta, nefiind in primele site-uril pe care le afiseaza Google unui utilizator, afisand mai intai anunturile platite, apoi pe cele organice.
Prin Google Ads poti:
- Genera mai multe lead-uri;
- Genera trafic pentru un anumit public tinta;
- Dobandi mai multe conversii;
- Obtii rezultate mai rapide;
- Schimba usor strategia;
- Modifica bugetul in functie de rezultate si de posibilitatile in fiecare moment;
- Realiza o anumita audienta (profil de target) etc.
Pentru a realiza o campanie de succes ai nevoie de o strategie pe care sa o urmaresti indeaproape. De asemenea, identifica si urmareste evolutia cautarilor, vezi ce s-a cautat in trecut, ce se cauta acum si care dintre acestea sunt cele care descriu cel mai bine produsele si serviciile pe care le ai.
Cele mai citite articole
Realizeaza o analiza a pietei, a furnizorilor si a concurentei. Vezi cum se promoveaza acestia, ce cuvinte, obiective, texte sau imagini utilizeaza etc. Doar asa iti poti face o strategie mult mai apropiata de ce se intampla pe piata.
Stabileste audienta, ce tip de client doresti sa ai. Cu cat ai mai multe elemente despre audienta cu atat mai bine, este mult mai targhetata si vei economisi din buget.
Realizeaza texte cat mai atractive si neaparat sa ai un call-to-action.
Creaza un landing page dedicat, sau care are informatii relevante despre cuvintele sau campaniile pe care le derulezi.
Pentru un inceput in care sa nu cheltui multiple resurse umane si financiare, este bine sa apelezi la o agentie marketing online care sa te ajute cu construirea strategiei, cu analizele de piata si setarile de cont. Ca tu, in final, daca nu mai doresti sa continui cu respectiva agentie, sa ai deja rezultate bune inca de la inceput.