Ai o afacere și vrei să extinzi livrările la nivel internațional? Iată câteva sfaturi în acest sens!

În ultimul deceniu, industria de e-commerce a luat o amploare neașteptată. Pandemia prin care am trecut la nivel global a avut un impact masiv asupra modului în care populația face cumpărături, astfel că domeniul magazinelor online a luat amploare. Profitând de acest lucru, dacă și tu ai un magazin online pe care dorești să îl extinzi și vrei să încerci să îți livrezi produsele și internațional, acest articol este pentru tine. 

Să treci la următorul nivel și să oferi livrare internațională produselor magazinului tău online poate fi cea mai bună decizie pentru afacerea ta. Deși acest lucru vine cu și mai multă responsabilitate și noi temeri, legate în special de transportul produselor și siguranța ca acestea să ajungă în regulă la destinație, acest pas va da afacerii tale ocazia de a crește exponențial. 

Am reunit în rândurile ce urmează câteva aspecte pe care să le iei în considerare dacă te hotărăști să îți extinzi afacerea și internațional. 

Ce trebuie să știi dacă vrei să îți livrezi produsele la nivel internațional?

– [ ] Studiază piața – primul aspect și unul extrem de important este că trebuie să afli care sunt regulile de comercializare a tipului de produs pe care tu îl oferi în diferite țări. Fiecare țară și uneori chiar și diferite regiuni din aceeași țară, pot avea diferite reglementări în ceea ce privește importul de anumite tipuri de produse. Este esențial să cunoști tipurile de produse ce sunt interzise pentru import în țările în care plănuiești să extinzi livrarea, astfel vei putea evita eventuale neplăceri mai târziu. 

– [ ] Calculează taxele vamale – următorul pas la fel de important este determinarea costurilor vamale ce se pot aplica tipurilor de produse pe care le comercializezi.

– [ ] Pune la punct un sistem de ambalare special – pentru un transport de mărfuri la nivel internațional, datorită faptului că produselor vor sta mult timp pe drum, ambalarea corespunzătoare este una dintre cheile succesului. Este necesar să găsești o soluție optimă de ambalare și împachetare pentru produsele tale, astfel încât acestea să ajungă întregi în mâinile clienților tăi. 

– [ ] Gândește noile costuri – este clar că pentru livrările internaționale vor exista costuri adiționale legate de ambalare, transport, taxe vamale. Astfel, dacă dorești să oferi transport gratuit clienților tăi drept promoție, este necesar să incluzi toate aceste costuri suplimentare în costul produsului.

– [ ] Caută un transportator potrivit – pentru a crea o bază de clienți fideli este esențial ca livrarea coletelor să fie impecabilă, iar pentru asta este important să găsești un transportator căruia să îi poți comunica deschis nevoilor. În cazul unor comenzi de anvergură mai mare, poți apela la o casă de expediție, precum LaMaritec.ro, care practică transportul de mărfuri de grupaj și care să îți transporte marfa până la destinație în siguranță. 

– [ ] Crearea unei clientele peste hotare – pentru a te asigura că pasul de a livra internațional este unul de succes, trebuie să dai de veste prin toate mijloacele. Astfel, folosește platformele de social media, website-ul și toate materialele promoționale pentru a anunța direcția în care se îndreaptă afacerea ta. Încrederea clienților se câștigă în timp, prin livrarea de produse și servicii de calitate, așa că acest proces poate dura puțin timp, dar rămâi încrezător în forțele proprii. 

Extinderea afacerii la nivel internațional este un pas îndrăzneț, ce vine la pachet cu multă responsabilitate, dar odată ce începi să pui pe picioare un sistem de livrări care funcționează impecabil, clienții nu vor întârzia să apară, iar afacerea ta se vaa dezvolta exponențial. 

Sursa foto: Pexels.com

Articolul Anterior

Ce încălțăminte să porți iarna aceasta? 5 investiții pe care să le faci

Articolul Urmator

Ce trebuie sa stii despre aplicarea dintilor ficsi in 24 de ore?

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *