Care sunt criteriile de alegere a unui spatiu de inchiriat birouri?

Daca ai o firma si vrei sa inchiriezi un spatiu pentru birouri te gandesti la mai multe criterii care sa iti fie ghid in a face alegerea corecta pentru tine si pentru cifra de afaceri. GVA Birouri este importanta pe piata aceasta de imobiliare. Pentru birouri de inchiriat Oradea iata in continuare 4 aspecte importante pentru momentul in care decizi alegerea spatiului pe care il vei folosi pentru birouri:

  1. Pretul general

Cele mai citite articole

Pretul pe care il are un spatiu de inchiriat este probabil cel mai important aspect. Daca depaseste bugetul, atunci trebuie sa aiba in plus anumite elemente care sa justifice acea crestere fata de ceea ce era alocat. De asemenea este important sa fie un buget corect, perfect raportat la situatia actuala sociala si imobiliara. Pretul oricarui spatiu trebuie sa reflecte calitatea pe care o ofera si ceea ce promite. Prezentarea facuta este bine sa corespunda cu realitatea si astfel sa fie o buna afacere pentru ambii parteneri de afaceri. 

  1. Pretul raportat la zona in care este amplasat

Pretul poate sa fie vazut si din perspectiva zonei in care este amplasata cladirea care se inchiriaza. Astfel ca este bine de stiut faptul ca o cladire amplasata intr-o zona buna a orasului sau in apropierea unor puncte de interes generale poate sa fie la un pret mai mare. Trebuie luata in calcul si nevoia de dezvoltare a firmei cu toate directiile si planurile sale in functie de specific. Asadar, atunci cand este inchiriat un spatiu se tine cont de locul in care este pozitionata. 

  1. Aspectul

Fiecare firma isi doreste o reprezentare cat mai buna a specificului sau prin orice element. Spatiul in care isi desfasoara activitatea este important pentru ca acolo vor sta atat angajatii, cat si colaboratorii sau clientii importanti ai firmei. Aspectul ingrijit, corespunzator cu ceea ce doreste sa transmita firma in sine, poate sa ridice nivelul afacerii. 

  1. Dimensiunea si modul in care este compartimentat spatiul

Compartimentarea unui spatiu este facuta in functie de nevoile firmei. Asadar, daca sunt mai multe departamente care lucreaza separat, vor avea mai multe birouri. Indiferent de modul in care este oferit un spatiu, este bine de stiut daca el corespunde cu ceea ce este necesar pentru firma si daca se pot aduce modificari conform contractului. Dimensiunile sunt si ele importante pentru o buna desfasurare a activitatii firmei in general. 

Asadar, numarul de angajati, dorinta si planurile de dezvoltare, precum si amplasarea, sunt factori decizionali pentru o inchiriere a unui spatiu de birouri. Pretul zonei si cel ce reprezinta oferta, sunt poate pe primul loc in decizia finala pentru o inchiriere de lunga durata sau de moment. 

Cele mai citite articole

Articolul Anterior

Top 10 Cele Mai Calduroase Tipuri de Case

Articolul Urmator

Cabine de duș din sticlă la comandă, pentru băi spațioase și elegante

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *