Odată cu dezvoltarea industriei auto și a creșterii numărului de mașini pe drumurile publice din România, s-a ivit și necesitatea de a se deschide magazine noi de piese pentru ele.
Magazin cu piese auto fizic. Dezavantaje
Dispozitivele moderne conectate la internet au făcut ca afacerile web să fie mai accesibile unei mase mari de cumpărători. Rezultatul a fost deschiderea a tot mai multor magazine online, ceea ce a făcut posibilă comandarea de piese de schimb și accesorii auto ușor, inclusiv de piese caroserie Honda Civic. Și asta chiar fără a mai pleca de acasă. Nu mai e nevoie să le achiziționezi acum neapărat de la showroom-urile specializate pentru șoferi.
Gama de produse din comerțul fizic nu satisface întotdeauna nevoile clienților. Acest factor este direct afectat de cantitatea limitată de investiții realizate de antreprenori, de furnizorii interni și internaționali, de zona unde există depozitele de mărfuri cu specific auto destinate comercializării. Magazinele online, din fericire, nu au astfel de dezavantaje majore, deoarece ele permite clienților ca să plasați comenzi pentru furnizarea de piese auto și să le primească de la depozite și furnizori diverși, interni și externi.
Unde mai pui și că pentru a face o achiziție într-un magazin obișnuit, este necesară automat prezența cumpărătorului.
În acest caz, al unuia cu produse auto, chiar vizitând magazinul nu există nicio garanție că piesele de schimb necesare pentru mașina clientului chiar vor fi disponibile când va ajunge acesta la locația comercială respectivă.
Mai mult decât atât, în unele situații, chiar dacă există varianta de a comanda anumite componente auto la fața locului, tot va fi necesară măcar o vizită ulterioară (dacă nu mai multe!) la magazin pentru a plăti mărfurile și pentru a le ridica personal.
Toate aceste tracasări consumă mult timp clientului șofer, mai ales că, dacă locuiește într-un oraș mare cu un trafic aglomerat..
Cele mai citite articole
Un magazin cu piese auto online. Cea mai bună alegere
Magazinele online nu au aceste neajunsuri aducătoare de stres pentru clienți. Timpul de căutare al pieselor de schimb, fie ele și componente de carcasă auto, scade la doar câteva minute și comanda se poate face de oriunde: de acasă, de la birou, de la terasă, de la un service unde clientul a dus mașina ce necesită reparații.
Prețul acelorași tipuri de piese auto poate varia semnificativ în funcție de adaosul comercial aplicat de magazinele fizice. Pe net lucrurile stau cu totul altfel. Cheltuielile comercianților online scad, deci și sumele pe care soferii le au de plătit pentru mărfurile comandate sunt mai reduse.
Magazinele online care vând piese auto de schimb sunt ideale și pentru că permit șoferilor ca să găsească produsele potrivite folosind aplicații simple de căutare aflate chiar pe site-urile de comerț respective. În concret, se pot introduce diferite informații, de exemplu, modelul mașinii, denumirea piesei dorite, iar în câteva secunde rezultatul va apărea pe ecran și componenta auto dorită se poate comanda rapid.
De regulă, fiecare magazin online care se respectă postează și recenzii ale clienților pe site-ul său web sau pe rețelele sociale.
Mai mult decât atât, clienții care au cumpărat dintr-un anume magazin online discută despre acesta în mediul virtual. Cei interesați de domeniul auto au chiar grupuri pe Facebook și forumuri specializate pe diverse subiecte pentru șoferi.
Toate acestea permit potențialilor clienți ca să își facă idee despre site-ul de unde vor să își comande diverse componente auto.
Secco Center este un magazin online foarte bine apreciat de către aceia care au avut nevoie de piese de caroserie pentru mașinile lor. Există acolo o varietate de mărfuri, așa încât chiar merită ca să intri și tu, dacă ești șofer, pe site-ul lor ca să analizezi ce au în ofertă.