Tendinţe moderne SEO în mileniul 3 – ce algoritmi Google se pot observa şi care sunt factorii de poziţionare conform specialiştilor în SEO?

Tendinţele moderne SEO în mileniul 3 reprezintă un interes specific pentru orice agenţie SEO care se respectă şi care respectă cerinţele şi necesităţile clienţilor. O agenţie SEO profesionistă este cea în care primează creativitatea, seriozitatea, promptitudinea, atenţia la detalii şi în care se pune accent pe creşterea traficului şi al conversiilor, precum şi pe creşterea vizibilităţii online prin SEO.

Pe ce se pune accent în 2020-2021 în ceea ce priveşte strategiile şi tendinţele SEO?

Tendinţele SEO în anul 2020-2021 fac referire la factorii cheie pentru promovarea business-urilor, printre care cele mai importante elemente şi factori SEO pe care Google se bazează în această perioadă. Concret, cei mai importanţi factori SEO care trebuie observaţi şi cele mai importante elemente din tendinţele SEO 2020-2021 sunt:

·                 Conţinutul de bună calitate

Cu cât conţinutul este mai bun, imaginile sunt mai frumoase şi explicaţiile mai detaliate, cu cât datele sunt utile şi concrete, cu atât articolele vor fi de bună calitate. Fie că apelează la servicii SEO sau optimizează site-ul, clienţii trebuie să primească cel mai bun conţinut posibil.

·                 User-friendly

Cu cât site-ul este mai “prietenos” cu utilizatorii, cu atât clienţii vor fi mai mulţumiţi. Concret, Google încearcă să cuantifice datele care se bazează pe comportamentul utilizatorilor pe pagină pentru a înţelege atitudinea utilizatorilor faţă de pagina pe care au aterizat. În plus, SEO calitativ în perioada 2020-2021 se face prin oferirea calităţii utilizatorilor şi printr-o relaţie bună cu aceştia, fie că intră de pe un dispozitiv modern sau mai vechi.

·                 Compatibilitatea cu dispozitivele mobile

Cele mai citite articole

Compatibilitatea cu dispozitivele mobile este foarte important, pentru că din ce în ce mai mulţi utilizatori intră de pe smartphone-uri şi de pe dispozitive ultimul răcnet şi nu de pe desktop-uri. Varianta mobilă a unui site este foarte importantă pentru rezultatele căutărilor.

·                 Prezenta impecabilă în Google este dată în 2020-2021 de rich snippets

Conform specialiştilor, cifrele arată că rezultatele care ies în evidenţă în topul căutărilor au un CTR mai ridicat, acesta fiind unul din elementele de cele mai multe ori omise de cei care vor rezultatele în motoarele de căutare.

·                 Interacţiunile sociale sunt importante pentru SEO

Interacţiunile sociale, cu alte cuvinte prezenta pe social media sunt foarte importante pentru că atrag vizitatori pe site, pentru că reprezintă o apropiere clară faţă de publicul ţintă şi pentru că un brand prezent pe reţelele sociale are mai multe şanse să obţină poziţii bune în rezultatele căutărilor.

·                 SEO Local

Nu în ultimul rând, un rol important în tendinţele SEO în 2020-2021 îl joacă şi SEO-ul local pentru că tendința de a ajuta potenţialii cumpărători că aceştia să găsească servicii şi produse care să fie mai aproape de locaţia lor este din ce în ce mai mare, iar business-urile mici vor avea prioritate în rezultatele căutărilor Google.

Cele mai citite articole

Share your love