Tipuri de evenimente corporate și sfaturi utile pentru organizarea lor

Fiecare companie își dorește ca mediul în interiorul acesteia să fie cât mai cordial, iar angajații să se simtă prețuiți și în siguranță. Dincolo de salarii și concedii, de traininguri și de bonusuri lunare, companiile le oferă angajaților și evenimente corporate la care aceștia pot participa, pentru a destinde cât mai mult atmosfera în  cadrul companiei. Află care sunt tipurile de evenimente corporate ce pot fi organizate, dar și câteva sfaturi utile care te pot ajuta să organizezi un eveniment cât mai reușit. 

Ceremonii de premiere

Fiecare companie își recunoaște angajații care ajută la creșterea și dezvoltarea acesteia. Pentru a-i putea premia, aducându-le astfel o recunoaștere în plus, compania poate apela la un organizator evenimente care să găsească o locație potrivită în care să se poată desfășura o gală de premiere la care să fie invitați angajații și eventual partenerii de afaceri. Nu uita de băuturi pe parcursul serii și de meniuri adecvate, pentru a contribui pe deplin la atmosfera de sărbătoare. 

Team-buiding-uri 

Dacă vrei ca angajații să se cunoască mai bine și chiar să lege relații dincolo de programul de birou poți apela la firme organizare evenimente corporate care să organizeze team-building-uri adaptate companiei tale. Într-un team building angajații pot juca jocuri, se pot distra la facilitățile locației, pot participa la ateliere și pot participa, de asemenea, la prezentarea următoarelor planuri ale companiei, pentru perioadele următoare. Un sfat important este acela de a le permite angajaților să vină alături de membrii familiei lor, deoarece acest lucru poate consolida relațiile de prietenie dintre angajați. 

Conferințe și training-uri

Cele mai citite articole

Evenimentele corporate se pot extinde și în sfera învățării, mai ales în cazul companiilor care vor să investească în angajații lor. Tot ce trebuie să faci este să alegi o sală în care să poată fi susținute seminariile, conferințele sau trainingurile, pentru ca angajații tăi să poată participa într-un număr cât mai mare. Este important însă să asculți sfatul organizatorilor de evenimente, deoarece aceștia pot găsi săli sau locații în funcție de numărul de persoane estimate să participe, iar în plus pot negocia și servicii conexe cum ar fi cele de bar și bufet. 

Evenimente cu karaoke

Unele dintre evenimentele la care angajații participă întotdeauna cu plăcere sunt serile la karaoke. În consecință, alege o sală potrivită și permite-le angajaților să se simtă în pielea lor pentru o seară, punându-le la dispoziție tot ceea ce le trebuie, de la sonorizare la consumație. În plus, poți participa la acest joc, deoarece nimic nu este mai relaxant decât să te distrezi pentru o zi dincolo de ușile biroului.

Aceste idei pot fi implementate cu ușurință și te pot ajuta să le oferi angajaților tăi activități menite să reducă stresul și să lege relațiile chiar și dincolo de programul de lucru. Alege un organizator de evenimente potrivit și bucură-te de efectele pe care un astfel de eveniment le are în cazul afacerii tale.

Cele mai citite articole

Articolul Anterior

5 criterii de bază pentru alegerea mobilierului din casă

Articolul Urmator

5 semne că trebuie să ajungi la dentist urgent

Cele mai populare