In domeniul business, antreprenorii au nevoie de o carte de vizita pentru a comunica mult mai usor cu partenerii lor, dar si cu potentiali clienti pe care i-ar putea coopta sa investeasca in afacerea lor. Este vorba despre obiecte care pot fi oferite in cadrul expozitiilor, a targurilor de specialitate, dar si in cadrul unor intalniri de afaceri.
Cei care sunt la inceput de drum si cauta sa isi creeze acum carti de vizita de calitate, trebuie sa stie, insa care sunt elementele pe care trebuie sa le aiba in vedere astfel incat sa obtina modelele perfecte pentru afacerile lor!
Dimensiuni ideale
Pentru inceput, oamenii de afaceri trebuie sa ia in considerare faptul ca cele mai bune carti de vizita sunt cele care au 8,5 x 5,4 cm. Acestea sunt suficient de mari, incat sa permita redactarea principalelor date de contact ale celor care le folosesc. Mai mult, cartile de vizita de aceasta dimensiune corespund formatului cardurilor bancare, ceea ce inseamna ca pot fi puse foarte usor intr-un portofel si folosit ori de cate ori este nevoie.
Ce informatii trebuie sa apara pe o carte de vizita?
Cartile de vizita nu sunt brosuri de vanzari. Antreprenorii trebuie sa adauge pe acestea doar informatiile de contact esentiale, pe care vor sa le transmita potentialilor parteneri. De exemplu, o carte de vizita de calitate de la Activ Document trebuie sa contina numele si prenumele titularului, functia ocupata, numele companiei, sigla, adresa de e-mail, numarul de telefon personal sau de cel de la birou si, eventual si adresa Web a companiei.
Cele mai citite articole
Lizibilitatea
Lizibilitatea este esentiala pentru cartile de vizita. Recomandat este ca antreprenorii sa foloseasca un singur font, preferabil unul potrivit (nici prea mic, nici prea mare), pentru ca cei carora le ofera cartile de vizita sa poata citi cat mai repede informatiile pe care le primesc. In acelasi timp, ideal este ca pe cartile de vizita sa fie folosit un singur font, usor de identificat.
Gama cromatica
Nuantele alese pentru cartile de vizita sunt si ele foarte importante. Printre cele mai cautate culori pentru cartile de vizita se numara cremul deschis, negru sau chiar maro-ul. Oamenii de afaceri care doresc sa iasa din tipar pot alege, insa si nuante aprinse, insa trebuie sa fie atenti ca scrisul sa aiba o culoare care sa poata fi foarte usor lizibila.
Design
Nu in ultimul rand, design-ul este si el un element asupra carora antreprenorii trebuie sa se opreasca mai mult inainte de a-si comanda carti de vizita. Acesta trebuie sa fie unul modern, interesant, insa nu foarte complicat. Informatiile importante trebuie sa poata fi citite foarte usor, indiferent de modelul ales. Recomandat este ca oamenii de afaceri sa coreleze modul in care arata cartile lor de vizita cu nisa in care isi desfasoara activitatea.
Antreprenorii care tin cont de toate detaliile mentionate anterior pot lua mult mai usor o decizie in privinta modului in care ar trebui sa arate cartile lor de vizita. Aceste obiecte sunt extrem de importante pentru crearea unei impresii bune pentru parteneri si clienti!