Daca ai o afacere si vrei sa devii cunoscut in mediul online, apeleaza cu incredere la o agentie de marketing. In acest fel, vei atrage un numar mare de clienti care vor incepe sa aiba incredere in produsele si serviciile tale.
Dezvoltarea afacerii tale este un proces mai lung si mai complicat decat ai crede. De aceea, orice sfat este binevenit. Azi avem 5 sfaturi pentru tine:
Facebook Ads pentru vizibilitate și conversii
Facebook Ads este instrumentul de marketing digital care te va aduce mai aproape de audienta ta. Aproape toti utilizatorii, fie ca sunt adolescenti, adulti sau seniori, au conturi de Facebook si petrec mult timp online.
Prin intermediul acestui instrument te vei bucura de o buna vizibilitate si vei atrage aprecierea celor din grupul tinta, iar in acest fel vei putea urca in topul preferintelor lor.
Cu cat creste numarul de vizite pe site-ul unde iti sunt promovate produsele sau serviciile oferite, cu atat mai mult iti va creste si profitul. Totusi, retine ca administrarea ad-urilor o sa necesite investitii serioase, atat in bugetul de promovare, cat si in plata specialistului in Facebook Ads.
CRM pentru o mai buna organizare si eficienta
Pentru a fi eficient, ai nevoie de o organizare precisa a activitatii firmei tale. De aceea, ai nevoie de un soft CRM de la Pluriva care sa iti faca mai usoara gestionarea datelor.
Astfel vei putea eficientiza gestionarea datelor din urmatoarele domenii: facturare, gestiune stocuri, achizitii, comenzi, resurse umane, livrari, financiar si contabilitate. Vei putea atat sa generezi documente, cat si sa introduci documente emise de alte sisteme cum ar fi: avize, proforme, contracte, comenzi, oferte.
Google Ads te aduce in rezultatele platite ale motoarelor de cautare
Daca afacerea ta nu apare pe Google, inseamna ca pierzi foarte multi potentiali clienti. Dat fiind faptul ca acesta este segmentul cel mai populat, aici este locul unde vocea ta trebuie sa fie auzita.
Cele mai citite articole
Oamenii petrec mult timp pe acest motor de cautare unde se documenteaza si se inspira pentru viitoarele achizitii sau interese. Daca vei aparea in rezultatele Google, ai sanse mari sa atragi publicul pe site-ul sau pagina afacerii tale.
Acest lucru este in favoarea ta, pentru ca oamenii din toata lumea pot intra rapid in contact cu serviciile tale.
Sistemele ERP te ajuta sa iei cele mai bune decizii
Daca nu ai auzit pana acum de sistemele ERP, este important sa stii ca acronimul vine de la Enterprise Resources Planning si se refera la modul in care iti administrezi si planifici resursele.
Un astfel de sistem te ajuta sa ai o imagine mai clara asupra resurselor pe care le detii si sa iei cele mai inspirate decizii. Mai mult, erorile umane sunt reduse la zero deoarece toate automatizarile se fac prin acest sistem, deci interventia umana este minima.
Software SEO care te ajuta sa le oferi cititorilor ce-si doresc
SEO inseamna optimizarea continutului site-ului tau pentru a aparea in cautarile din Google. Daca iti modifici continutul pentru a obtine o pozitie mai buna in cautarile pe acest motor de cautare, vizitatorii de pe site vor fi mai rapid transformati in cumparatori.
Este important ca business-ul tau sa apara pe Google. Totusi, SEO inseamna sa stii exact ce cuvinte cheie sa folosesti, iar pentru acest lucru ai nevoie de un software SEO care sa te ajute.
De aceea, va trebui sa fii perseverent, sa nu renunti daca nu vezi conversii din prima campanie de promovare. Iti va lua putin timp pana vei intelege ce tip de campanie functioneaza pentru tine.
Dezvoltarea afacerii tale este responsabilitatea ta, ca antreprenor care trebuie sa vii cu idei inovatoare. Pentru a aduce ceva nou pe piata si a atrage clienti, ai nevoie de un departament de marketing sau o echipa de outsourcing care sa te ajute. Brainstormingul unei echipe se poate dovedi mai valoros decat toate ideile unei singure persoane.