Ce este un articol SEO, cu ce se diferenţiază de un articol obişnuit şi ce rezultate aduce pentru companii?

Un articol SEO face parte din varietatea de servicii SEO asigurate de companiile specializate în acest domeniu, menit să fie creat în aşa fel încât reprezentanţii companiilor să îşi atingă obiectivele de business. Pentru că în primul rând conţinutul este foarte important în cazul articolelor SEO, iar Google şi celelalte motoare de căutare acorda o mare atenţie calităţii, pentru a performa mai bine pe termen lung, articolele SEO sunt foarte importante în mediul online.

Una din cele mai mari provocări ale promovării în mediul online este reprezentată de crearea de articole SEO, care vor fi realizate de un specialist în domeniu, specialist care va fi gast sub denumirea de content writer şi care este capabil să dezvolte un subiect în funcţie de complexitatea sa, fără a copia, în până la 2000 de cuvinte, dezvoltând conţinut util, informaţional, valoros şi foarte convingător, în interesul utilizatorilor.

Conţinutul articolelor SEO trebuie să fie original şi bine redactat

Articolele SEO trebuie să aibă un conţinut cât se poate de original, adică să nu fie copiat de nicăieri sau tradus mot-a-mot de pe site-urile din străinătate, să fie bine redactate, verificate, să nu existe greşeli gramaticale sau de ortografie şi să treacă testul timpului, adică să fie la fel de interesante şi după câţiva ani.

Pentru a redacta articole SEO de calitate, specialiştii ţin cont de :

·  inserarea de fotografii sau video care ilustrează subiectul ales;

·  alegerea unei structuri lizibile, împărţită în paragrafe bine structurate, cu subtitluri;

Cele mai citite articole

·  includerea subtitlurilor bine alese astfel încât cititorul să obţină informaţii importante şi beneficii reale;

·  alegerea informaţiilor noi, corecte şi interesante ce urmează să fie prezentate în articolul SEO;

·  adaptarea mesajului în funcţie de public;

·  adaptarea articolelor la numărul de cuvinte specificat.

Alegerea cuvintelor cheie potrivite şi folosirea lor corectă

Unul din cele mai importante criterii în redactarea unui articol SEO de calitate este reprezentat de alegerea cuvintelor cheie potrivite care pot fi selectate cu Keyword planner sau Google Trends. Cuvintele cheie trebuie să fie foarte variate, folosite în întregul text doar în proporţie de 3%, adică de 2-3 ori într-un text de 500 de cuvinte, dar repartizate pe întregul text în mod corespunzător. În plus, pe lângă jocul de cuvinte şi de cuvinte cheie din interiorul unui articol, modelele SEO trebuie să fie un mix între copywrite şi povestire.

Un alt punct important de atracţie în cadrul articolului SEO este meta titlul care ar trebui să includă cuvintele cheie şi totodată să stârnească curiozitatea cititorilor. Titlul articolului este ca şi vitrina unui magazin. Dacă place cititorilor, “intra” pentru a vedea ce oferă. De asemenea, dimensiunea ideală a unui articol SEO se încadrează între 500 şi până la 2000 de cuvinte, dar pe măsură ce articolele sunt foarte lungi, atrag plictiseală.

Nu în ultimul rând, că articolul SEO să fie un real succes, este foarte important să fie folosite link-uri în text, scriitorii să îşi cunoască publicul, dar şi să scrie pentru varianta mobile, nu numai desktop, incluzând, că în orice text, o introducere în care să existe un cuvânt cheie relevant şi o încheiere care prezintă punctele esenţiale ale subiectului expus.

Cele mai citite articole

Share your love