Cum să închiriezi cele mai bune spații de birouri

Atunci când vrei să închiriezi cel mai bun spațiu de birouri ar trebui să ții cont de mai mult aspecte importante, pentru a face o investiție cât mai profitabilă. Chiar dacă prețul este principalul aspect pe care îl vei lua în considerare, îți recomandăm să acorzi atenție și altor detalii, care oferă valoare întregii proprietăți. Localizarea, utilitățile, echipamentele, locurile de parcare și beneficiile extra oferite de întreaga clădire în care se află spațiul pe care vrei  îl închiriezi pot fi niște factori care pot face diferența.

Structura locației

Atunci când vrei să închiriezi cel mai bun spațiu de birouri trebuie să ții cont în primul rând de structura locației, dar și de dotările acesteia. Este important să te asiguri că spațiul poate fi adaptat ușor la nevoile tale, astfel încât să îl poți modifica în funcție de activitatea pe care urmează să o desfășori. De asemenea, este necesar ca spațiul să fie suficient de mare, astfel încât atmosfera din birouri să nu fie una sufocantă. 

Unele birouri pot fi configurate pentru a răspunde unui număr cât mai mare de cerințe, însă există și spații de birouri care sunt deja compartimentate. Tocmai de aceea, înainte a închiria un anumit spațiu, ar fi indicat să întrebi proprietarul dacă îți va permite să faci schimbări în ceea ce privește structura întregului loc.

Conexiunea la rețele

Dacă vrei să alegi cel mai bun spațiu de birouri pentru echipa ta, va trebui să te asiguri că acesta este conectat la o rețea de energie electrică și că este dotat cu un număr corespunzător de prize. De asemenea, ar fi indicat să verifici dacă spațiul de birouri pe care urmează să îl închiriezi este conectat la o rețea de internet sau de fibră optică, pentru ca echipa de angajați care va ocupa acel birou să poată avea acces la internet, fără probleme.

În cazul în care spațiul de birouri pe care dorești să îl închiriezi este deja legat la o rețea de internet și de energie electrică, atunci ar trebui să discuți cu proprietarul pentru a vedea dacă există posibilitatea de a schimba furnizorii. Dacă ai avut experiențe neplăcute cu acei furnizori în trecut va trebui să iei în calcul un alt spațiu de birouri, sau găsirea unei soluții de a colabora cu alte companii care oferă aceleași servicii

Aer condiționat

Pentru un plus de confort și pentru a reduce anumite costuri, ar fi ideal să te asiguri că spațiul de birouri pe care urmează să îl închiriezi este dotat cu un sistem de aparate de aer condiționat, care poate fi folosit oricând. Totodată, ar trebui să te interesezi și de modul de încălzire al clădirii, dar și dacă spațiul de birouri beneficiază de izolare termică.

Locuri de parcare

Atunci când semnezi un contract de închiriere al unui spațiu de birouri, trebuie să iei în calcul atât zona în care este amplasată clădirea, cât și numărul de locuri de parcare alocate spațiului respectiv. Dacă spațiul pentru care optezi se află aproape de centrul orașului și de stațiile de transport în comun, atunci acesta ar fi un beneficiu esențial, mai ales pentru angajații și colaboratorii care nu vin la serviciu cu mașina proprie.

De asemenea, poți ține cont și de spațiile comerciale din zonă și de cantinele sau restaurantele care există, pentru că ar fi ideal dacă în apropiere ar fi și locații unde angajații pot lua prânzul.

Așadar, atunci când cauți spații pentru birouri de închiriat, trebuie să acorzi atenție mai multor detalii. Pe lângă prețul de închiriere, va trebui să iei în calcul și alte aspecte precum poziționarea clădirii, dotările spațiului, accesul la rețeaua de internet, etc.

Articolul Anterior

Te pregătești de renovarea casei? Iată 5 sfaturi ce îți vor fi de mare ajutor!

Articolul Urmator

Cum alegi cei mai confortabili pantofi bărbătești

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *