Mutarea: Ce trebuie să organizezi pentru noua ta casă

Mutarea este un lucru interesant – în sfârșit, faptul de a avea în sfârșit propria casă vine cu independență, dar și cu multe lucruri pe care trebuie să le organizați. Transportarea mobilei în apartament, cumpărarea de bunuri noi și, eventual, renovarea unor mici piese pe ici, pe colo, pot necesita mult timp.

Iată un ghid despre cum veți profita la maximum de apartamentul dvs. prin organizarea unor lucruri la care poate nu v-ați gândit până acum.

Organizați-vă corespondența

Este esențial să vă sortați corespondența înainte de a vă schimba locuința, mai ales atunci când nu vă mutați din casa părinților. Nu vreți să pierdeți facturile care nu vă sunt livrate la noua adresă. Dacă știi că aștepți vreun mesaj important, asigură-te că îți redirecționezi corespondența. Este un pic cam scump, așa că ar trebui să încercați să evitați să aranjați orice livrare urgentă înainte de a vă muta.

Pentru ca poșta să ajungă la locul potrivit, va trebui să treceți în revistă toate facturile care rulează pe numele dumneavoastră. Acest lucru poate dura ceva timp, mai ales că probabil nu aveți pregătită o listă cu toate acestea. Cu toate acestea, acest lucru este crucial, deoarece facturile neplătite vă pot afecta dosarul de credit. Acest lucru poate avea un impact negativ pentru dvs. în viitor, deoarece, de exemplu, băncile vă vor verifica raportul de credit și s-ar putea să nu vă mai acorde un card de credit.

Rezolvați problema taxei de consiliu

Odată ce v-ați mutat în noul apartament, va trebui să anunțați autoritățile locale, deoarece va trebui să începeți să plătiți taxa de consiliu. Acest impozit asigură finanțarea serviciilor locale, cum ar fi poliția, bibliotecile sau colectarea deșeurilor.

Puteți verifica dacă beneficiați de o reducere sau de o reducere a taxei municipale. De exemplu, dacă sunteți student, nu va trebui să plătiți taxa municipală.

Protejați-vă bunurile

Cele mai citite articole

S-ar putea să credeți că nu se va întâmpla niciodată nimic grav în apartamentul dumneavoastră, dar odată ce cineva va pătrunde în apartamentul dumneavoastră sau ceva va lua foc, veți regreta că nu ați achiziționat în prealabil o asigurare de conținut. În timp ce este responsabilitatea proprietarului să vă acopere apartamentul cu o asigurare de locuință, vă puteți proteja bunurile cu o asigurare de conținut.

Nu sunteți obligat din punct de vedere legal să încheiați o astfel de asigurare, dar, având în vedere că este relativ ieftină, ar fi bine să investiți într-una.

Comandați Wi-Fi

Chiar dacă aveți un contract de telefonie bun, cu multe date mobile gratuite, nu puteți folosi un hotspot pentru streaming tot timpul. Dacă transmiteți ceva pe Netflix la calitate medie, veți folosi 0,7 GB pe oră. Acest lucru se adună rapid și s-ar putea să nu aveți suficiente date pentru a ajunge la sfârșitul lunii.

De îndată ce știți data exactă la care vă veți muta, puteți aranja un contract de bandă largă. Dacă aveți deja unul, puteți suna la serviciul clienți și le puteți spune despre noua dvs. adresă. În caz contrar, puteți compara diferiți furnizori și ofertele lor obișnuite, dar și dacă acestea sunt disponibile în zona dvs. Dacă aveți nevoie de un electrician pentru a vă instala Wi-Fi, uneori poate dura ceva timp până când acesta vă poate vizita. Așadar, dacă vă rezolvați problema benzii largi înainte de a vă muta, veți economisi foarte mult din datele mobile.

Pe lângă toate acestea, există o mulțime de alte lucruri pe care trebuie să le organizați. Cu toate acestea, probabil că acest articol v-a dat o idee despre unele dintre cele mai importante lucruri de care va trebui să vă ocupați înainte de a vă muta.

Odată ce toate acestea sunt rezolvate, vă puteți concentra pe partea frumoasă a noii dvs. locuințe – amenajarea ei așa cum vă doriți să fie și bucuria noii libertăți.

Articol publicat initial pe cherryish.ro

Cele mai citite articole

Share your love