Persoanele interesate de spații comerciale de vânzare ar trebui să țină cont de mai multe aspecte înainte de a alege spațiul pe care să îl cumpere. În funcție de alegerea făcută, va fi mai ușor sau mai greu să se obțină cele mai bune rezultate de la spațiul respectiv.
Criterii pentru alegere spații comerciale de vânzare
În momentul în care a fost făcută lista cu spații comerciale de vânzare care sunt relativ aproape de dorințele cumpărătorului, urmând sfaturile de mai jos, va fi ales cel mai bun spațiu în care să se desfășoare activitatea.
Inspecția în grup
Patru ochi văd mai bine decât doi. Dacă cea de a doua persoană este un specialist va fi mai ușor ca viitorul cumpărător să vadă care sunt toate problemele din locație și să poată decide, fiind pe deplin informat, atunci când vrea să facă un compromis.
Prima impresie contează
Atunci când proprietatea este văzută pentru prima dată, viitorul cumpărător ar trebui să determine dacă se simte confortabil sau nu. De asemenea, numărul și dimensiunea camerelor joacă un rol foarte important în alegerea unui spațiu, iar la primul contact se poate verifica și acest aspect, vizualizând planul suprafeței.
Echipamente
Cele mai citite articole
Indiferent dacă este deschis un birou, un magazin sau un atelier, este importat ca încăperile din spațiul comercial să fie potrivite pentru ideea de afacere. În funcție de industrie, se va acorda o atenție deosebită cerințelor tehnice, cum ar fi conexiunea la internet, electricitatea, izolarea termică și izolarea fonică. De asemenea, este important să se determine dacă spațiul poate fi modificat și extins.
Compartimentare
În timpul vizitei ar trebui să fie luată în calcul și compartimentarea, pentru că doar cu o bună compartimentare clienții pot ajunge să vadă toate produsele și să ajungă la cele dorite.
Amplasare
Se află în apropiere un drum principal, o autostradă, un aeroport sau chiar o unitate școlară și un spital? Un zgomot puternic de fundal ar putea fi enervant în timpul discuțiilor cu clienții sau pentru angajații care se concentrează.
Este, de asemenea, important să fie și o parcare disponibilă și chiar o rampă, în cazul în care sunt livrate produse. Tot aici este necesar să fie verificate și metodele de depozitare și spațiile aferente.
Existența unor mijloace de transport în comun care să ajungă până în locație este și ea importantă, deoarece clienții care nu călătoresc cu mașină personală trebuie să poată ajunge rapid în locație.
Întrebări pentru proprietar?
- Care sunt costurile estimative de funcționare?
- Există opțiuni de stocare?
- Ce rețele de internet funcționează în interior?
- Ce rețele de telefonie funcționează în interior?
- Cât de populată este zona?
- Cine se mai află în aceeași clădire și ce tip de activități desfășoară firmele vecine?
- Există vecini gălăgioși?
- Cum este structura de rezistență a clădirii?
- Cum poate fi modificat sau extins spațiul?
Știind toate acestea, va fi mult mai ușor și cu garanție de succes ca persoană interesată să găsească spațiul comercial potrivit pentru nevoile sale de business.